Друк логотипів на футболках: 5 важливих питань
Футболки з логотипом – це ефективний інструмент просування бізнесу, чудова альтернатива форми для персоналу та цікавий варіант корпоративного подарунка. Їх варто замовити кожному бізнесу в Україні – тим паче, що це недорого і просто. Але перед замовленням важливо переконатися, що матиме чудовий вигляд. Ми підготували чек-лист із 5 ключовими питаннями, на які важливо звернути увагу.
Головне – якість
Перше і головне правило – футболка має бути якісною. Тобто зі зручним і стильним кроєм, бездоганним пошиттям. Вона має бути виготовленою з хороших, бажано натуральних тканин, з яскравим принтом, що не вигорить на сонці та не «облізе» при першому ж пранні. Якщо ж якість залишає бажати кращого, футболку людина не одягне, і ви просто даремно витратите гроші на її створення.
Вибір кольору футболки
Колір футболки має значний вплив на вигляд і сприйняття друку логотипа. Важлива контрастність логотипа, щоб його було добре видно на тлі футболки. Можна орієнтуватися на колірну гаму вашого бренду і підібрати тканину в кольорах вашого бренду, але це складніше і є ризики, що при друці контрастність буде нижчою. Тому рекомендуємо базові чорні або білі футболки. Це завжди безпрограшний варіант.
Метод друку
Методів нанесення принта на тканину багато, але найкращі за співвідношенням собівартості та якості зображення – DTF і трафаретний друк. Їхні характеристики:
- DTF – дає змогу створювати зображення з м'якими й еластичними плівками, забезпечуючи комфорт і довговічність нанесеного малюнка;
- трафаретний – використовується шаблон (трафарет), через який проходить фарба і наноситься на поверхню футболки. Трафаретний друк забезпечує високу стійкість і яскравість кольорів, особливо на світлих тканинах, і дає змогу створювати багатоколірні зображення з високою деталізацією.
У кожного методу є свої особливості, переваги та недоліки. Наприклад, трафаретний забезпечує високу якість і швидкість, тоді як DTF-друк підходить для малих тиражів і зображень із високою роздільною здатністю.
Розмірна сітка
Якщо ви хочете, щоб ваші футболки носили, потрібно подбати про наявність різних розмірів – для худеньких дівчат, людей середньої статури та великих чоловіків. При замовленні партії варто основну частину футболок вибрати в стандартних, найпоширеніших розмірах (М, L), але додати до них варіанти. Під час друку варто враховувати розташування зображення відповідно до розміру футболки. Це допоможе уникнути ситуацій, коли логотип виглядає занадто маленьким або занадто великим на футболці.
Підготовка макета до друку
Перед надсиланням макета на друк, переконайтеся, що він відповідає вимогам. Це включає правильну роздільну здатність зображення, правильні колірні профілі та наявність необхідних відступів для друку. Якщо ви не впевнені в правильності, делегуйте це завдання дизайнерам компанії Ecotorba.